~ a blog by frida & jossan. ♥

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

SYLVESTER CHECKAR TVN & JAG BLOGGAR.

jag sitter vid datorn och sylvester checkar på en film. c; typ barnvakt idag, haha. fick hämta honom från fritids.. ;d

men tillbaka till igår,

jag red, typ inte. :(

för mitt huvud höll seriöst på att sprängas,

och halva mitt ansikte typ stacks, sedan ena ögat va svart. o.o

asså, min ridlärare tyckte att jag skulle till doktorn. HAHAHA.

men jag hoppade iaf, det är ju så jvla kul att studshoppa. :D

5 studsopp, denna gång, förra gången blev det bara 3. (y)

iaf, det blev lite bilder på stallet iaf, och hästarna. ;p

måste ha ett annat objektiv för att det ska synas, och eftersom man inte får ha blixt i ridhuset, ska emma skicka bilderna som hon har på sin kamera t mig ist. (;

när vi rider alltså. ;d

men iaf, tillbaka till idag då,

sylvester sitter och kollar på råtta tåj. HAHAHAHAHA, men jag orkar inte komma på hur den stavas. :( iaf, den där tecknade filmen som typ handlar om en liten råtta som älskar att laga mat och såntdär, sedan blir han typ världskänd. HAHA, iaf den filmen är skitbra. c;

men jag och pappa åkte lite längdfärdsskridskor, vi åkte 13 km, på ca en timme. (a

blev skit nöjd med mig själv. (y)

men nu ska vi typ gå hem, vi är hos mamma just nu, men eftersom pappa är hemma så ska vi äta mellis där. ;p


puuuuuuuuuuuuuuuuusssssss. ;*   


/ frida.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Chaa allihopa.;) just nu sitter jag och frida vid en varsin dator och har tråkigt.men vi ska snart gå ut och det blir förmodligen lite roligare. :) Hörs. <3 // Jossan. ...


hejhej. ;d idag blev det att vara med jossan igen. ;d vi typ gick till en pizzeria bredvid willys, sedan gick vi tillbaka och tänkte ta lite bilder, men då hade kameran inge batteri.. ): och vi va typ super törstiga, såååå.. ja vi gick he...

Chaa allihopa just nu sitter jag och kollar på Vasaloppet. Det är fett tråkigt när dom bara åker men det är lite roligare när dom startar och åker i mål. Ps.Frida, du var fin på den där bilden från skolavslutningen. :) // Jossan.   ...

Chaa allihopa. Idag har och frida typ trökat framför tv:n. Vi hade tänkt gå ut och tagit bilder med hennes kamera men när vi kom ut märkte vi att det var väldigt kalt så vi knäppte några få bilder bara men dom blev inte så bra.:( Just nu sitter jag...

HEEEEJ. och ett stort förlåt till alla läsare. :( jag har inte bloggat på 3 dar typ, men det beror på att jag har sovit hos alva. (; ( bilden jossan la in, den alva. ) OCH JOSSAN JAG HATAR DIG. :( seriöst, va ful jag va. mina ögon ser ut ...

Presentation


hejhej,
vi är 2 tjejer på snsrt 12 år.
vi heter jossan och frida,
vi är mer lika än dem flesta och kommer skriva om allt mellan himmel och jord. (a

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards